Information Literacy course, Evaluation and Impact
DOI:
https://doi.org/10.26660/rrbsi.2021.17.2.52Cuvinte cheie:
Information literacy, course evaluation, course impact, RomaniaRezumat
Cultura informației trebuie să fie o disciplină inovatoare, să se adapteze la tehnologie și la cerințele de informare ale comunității academice. Introducerea de noi capitole și evaluarea impactului acestora asupra elevilor și a comportamentului lor informațional este cea mai bună modalitate de a îmbunătăți conținutul și modul de predare a cursului. Autorii prezintă un model de investigare a percepției studenților de la Universitatea Transilvania din Brașov. Lucrarea a fost prezentată la Conferința Asociației Bibliotecarilor din România din septembrie 2021.
Referințe
ZURKOWSKI, Paul G. The Information Service Environment: Relationships and Priorities [online]. Related Paper No. 5, Washington DC. National Commission on Libraries and Information Science, nov. 1974 [accessed at: 27.11.2016]. Available at: http://www.eric. ed.gov/PDFS/ED100391.pdf
ALA (American Library Association). Presidential Committee on Information Literacy: Final Report [online]. Chicago: ALA, 1989 [accessed at: 22.08.2021]. Available at: http://www. ala.org/ala/mgrps/divs/acrl/publications/whitepapers/presidential.cfm
Descărcări
Publicat
Cum cităm
Număr
Secțiune
Licență
Copyright (c) 2021 Romanian Library Association

TAceastă lucrare este licențiată în temeiul Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
All articles from RRBSI are licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International (CC BY-NC-ND 4.0) License.
