Information Literacy course, Evaluation and Impact

Autori

  • Angela Repanovici "Transilvania" University of Brașov http://orcid.org/0000-0002-8748-5332
  • Ionela Maria Barsan Transilvania University of Brasov
  • Eleonora Dinu Transilvania University of Brasov

DOI:

https://doi.org/10.26660/rrbsi.2021.17.2.52

Cuvinte cheie:

Information literacy, course evaluation, course impact, Romania

Rezumat

Cultura informației trebuie să fie o disciplină inovatoare, să se adapteze la tehnologie și la cerințele de informare ale comunității academice. Introducerea de noi capitole și evaluarea impactului acestora asupra elevilor și a comportamentului lor informațional este cea mai bună modalitate de a îmbunătăți conținutul și modul de predare a cursului. Autorii prezintă un model de investigare a percepției studenților de la Universitatea Transilvania din Brașov. Lucrarea a fost prezentată la Conferința Asociației Bibliotecarilor din România din septembrie 2021.

Referințe

ZURKOWSKI, Paul G. The Information Service Environment: Relationships and Priorities [online]. Related Paper No. 5, Washington DC. National Commission on Libraries and Information Science, nov. 1974 [accessed at: 27.11.2016]. Available at: http://www.eric. ed.gov/PDFS/ED100391.pdf

ALA (American Library Association). Presidential Committee on Information Literacy: Final Report [online]. Chicago: ALA, 1989 [accessed at: 22.08.2021]. Available at: http://www. ala.org/ala/mgrps/divs/acrl/publications/whitepapers/presidential.cfm

Descărcări

Publicat

2021-12-08

Cum cităm

Repanovici, A., Barsan, I. M., & Dinu, E. (2021). Information Literacy course, Evaluation and Impact. Revista Română De Biblioteconomie și Știința Informării, 17(2). https://doi.org/10.26660/rrbsi.2021.17.2.52

Număr

Secțiune

Research articles

Cele mai citite articole ale aceluiași autor(i)

1 2 > >>